FUNDATIA FILANTROPIA TIMISOARA,  cu sediul in str C.D.Loga nr 7 Timisoara, jud Timis are onoarea sa va invite sa participati la procedura de atribuire „mobilier”

Detalii procedura

Procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica: Achizitie directa
Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de livrare produse: pretul cel mai scazut.
Sursa de finantare: Programul Operational Capital Uman 2014-2020, proiect POCU/717/5/1/152026, „Informare, Calificare si Angajare – ICA”

Continut oferta:

a) Propunerea tehnica
Ofertantul va elabora propunerea tehnica astfel incat aceasta sa respecte in totalitate cerintele din invitatia de participare.  Nu se accepta oferte alternative. Nu se accepta oferte partiale.

Nr.crt Denumire articol Um Cantitate Pret total fara TVA Descriere
1 Masa consiliu 20 pers Buc 1 2.857,14 Masa de sedinte solida pentru 20 de persoane din pal dublat culoare lemn.

Dimensiuni min 5400x1200x750 mm

2 Scaune Buc 30 6.050,40 Scaun pentru sala de curs cu cadru metalic din material textil cu masuta detasabila din plastic tare.
3 Birou Buc 1 420,17 Birou forma-Standard, Stil -Clasic, Finisaj-Melaminat, Culoare –  lemn, inaltime min 75 cm, lungime minima 140 cm,
4 Cuier birou Buc 2 336,14 Cuier de birou tip pom cu mai multe agatatoare
5 Scaune birou Buc 2 672,26 Scaun ergonomic, cadru de metal, tapiterie de stofa rezistentă la uzură, înălțime min 110-120cm, șezut minim 45×45 cm .

b) Propunerea financiara

Ofertantul va elabora propunerea financiara astfel incat aceasta sa furnizeze toate informatiile solicitate cu privire la pret precum si la alte conditii financiare si comerciale legate de obiectul contractului de achizitie publica. Nu se accepta oferte alternative. Nu se accepta oferte partiale.

c) Alte documente de calificare
– certificat de inregistrare (copie conform cu originalul) al societatii – doar pt oferta castigatoare
– declaratia de conformitate a ofertei
– declaratia de prelucrare a datelor cu caracter personal

Conditii generale:

Pretul  va fi exprimat ferm in lei, fara TVA.
Valoarea maxima estimata fara TVA pentru atribuirea contractului este:  10.336,11 lei
Cheltuielile de manipulare, incarcare, transport si alte cheltuieli ocazionate de furnizarea produselor/ prestarea lucrarilor vor fi suportate de furnizor.
Plata pretului contractului se va face in lei, in maxim 45 de zile de la data primirii facturii fiscale si dupa receptionarea bunurilor achizitionate.
Limba de redactare a ofertei: romana;
Perioada de valabilitate a ofertelor: 30 de zile
Data limita de transmitere a ofertelor este: 14.04.2022 ora 15:00.
Ofertele se transmit prin e-mail, la office@fft.ro sau in plic la sediul Fundatiei Filantropia Timisoara din str C.D.Loga nr 7.
Persoana de contact:  Zarie Mihaela

Invitatia de participare(click aici)
Model Declaratii (click aici)